Często zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
Jak zamówić wiadomość wideo?
- Wybierz dedykację, może ona zawierać do 20 dowolnych słów, które nasze zespoły odtworzą tak dobrze jak będzie to możliwe.
- Napisz na tablicy 2-4 frazy wyrażające Twoje życzenia.
- Dodaj zdjęcie osoby, którą chcesz zaskoczyć (dotyczy tylko wariantu z tablicą)
- Po utworzeniu filmu zostanie on wysłany na Twój adres e-mail w ciągu 1-3 dni. Zwróć uwagę na folder ze spamem. Jeśli chcesz, abyśmy wysłali film bezpośrednio do osoby, którą chcesz zaskoczyć, podaj nam jej adres e-mail.
Jak długi jest film?
Film trwa około 40-60 sekund. Idealna długość, aby udostępnić wiadomość wideo znajomym w mediach społecznościowych :)
Czy udostępniamy nagrania w mediach społecznościowych?
Tylko za Twoją zgodą! Zaznacz opcję "Tak" podczas składania zamówienia, a podzielimy się twoim nagraniem w naszych mediach społecznościowych.
W jakich językach mówią?
Nasze zespoły mówią kilkoma językami, ich głównym językiem jest angielskim.
Czy mogę pozwolić im powiedzieć?
Prosimy o zachowanie poufności. Jeśli zauważymy coś niestosownego w Twoim zgłoszeniu, zwrócimy się do Ciebie z prośbą o zmianę.
Czy przysługuje mi zwrot pieniędzy?
Niestety, zwrot pieniędzy nie przysługuje. Każde ujęcie jest wykonywane na specjalne zamówienie, zgodnie z Twoimi życzeniami.
Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy:
w przypadku, gdy zamówienie dotyczy nagrań video przygotowanych indywidualnie na podstawie specyfikacji Klienta (art. 38 pkt 3),
w przypadku dostarczania treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym (np. plików video), jeżeli realizacja świadczenia rozpoczęła się za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy (art. 38 pkt 13).
Nie otrzymałem/am zamówienia
WSZYSTKIE zamówienia wysyłamy na czas, niektóre e-maile mogą trafić do SPAMU. Prosimy o sprawdzenie ich. Jeśli nadal nie możesz ich znaleźć, napisz do nas, a wyślemy je ponownie :)
Jeśli skontaktowałeś/aś się z nami, ale nie otrzymałeś/aś odpowiedzi w ciągu ponad 24 godzin, sprawdź, czy Twoja poczta działa poprawnie! (Dotyczy to zwłaszcza kont e-mail iCloud. Jeśli Twoja pamięć e-mail w iCloud jest pełna, możesz wysyłać e-maile, ale nie będziesz mógł/mogła ich odbierać).